chat box bersama

Sunday, November 21, 2010

INTRO KAU DAN AKU MUSIM KE 2!

Kau & Aku Musim ke 2 setiap selasa! jangan lupa untuk semua peminat Akim & Aril.Tahun baru, cabaran baru dan juga wajah-wajah baru. Selamat datang ke dalam dunia muzik. Itulah pelajar-pelajar dari Kolej Harmoni dalam menghadapi Kau Dan Aku musim ke-2. Lebih banyak muzik, lebih nyanyian dan gelak tawa. Mereka telah kembali!

Mila telah berangkat ke UK untuk meneruskan pengajiannya dan rakan-rakannya yang lain sedang menuntut di dalam jurusan Muzik, Vokal, Tarian dan Seni Persembahan. Akim dan Aril masih lagi bermusuhan seperti dahulu.
Elena, seorang gadis yang bercita-cita tinggi telah pun mendaftar di kampus. Mempunyai bakat vokal yang besar dan keperibadian yang baik. Dia cepat menyesuaikan diri dengan guru-guru tetapi tidak dengan yang lain. Mereka melihatnya sebagai ancaman dan tidak dapat menerima seorang pelajar baru yang boleh mengalahkan mereka.

Pengetua sekolah yang baru tidak mengendahkan pertengkaran di kalangan pelajar-pelajarnya. Apa yang penting, mereka mesti memenangi Pertandingan Seni antara kolej. Kemenangan adalah cara yang terbaik untuk mendapatkan lebih banyak dana dan akan mengangkat namanya ke peringkat lebih tinggi. Berbeza dengan En. Daniel, guru baru yang dilantik untuk melatih pelajar-pelajar bagi memenangi pertandingan tersebut. Bukan sekadar untuk mendapat pembiayaan, namun lebih kepada mencungkil bakat-bakat sedia ada para pelajar. Perbezaan yang wujud menimbulkan konflik di antara Pengetua dan En. Daniel.

Bolehkah mereka mengetepikan konflik tersebut dan bekerja sebagai satu pasukan? Adakah Elena akan memberikan kerjasama yang baik dengan orang lain? Apakah yang perlu dibayar untuk memenangi pertandingan tersebut? Ini adalah beberapa elemen baru yang cuba ditonjolkan didalam Kau dan Aku musim ke-2.

No comments:

Post a Comment